Ameera Bloggie ^.^


Disclaimer


Cute Buttons
Hello fellas , welcome to my sweety meety blog ^.^

Hanya Mampu Tersenyum dan Berdiam diri :')



Wednesday, 14 August 2013 | 05:29 | 0 ♥
Assalamualaikum semua . Sedih kan tajuk update Amira hari nie . Hmm :') Amira hanya mampu tersenyum sebab dapat tengok diaorang bahagia . Walaupon diaorang tak suka dekat Amira :') Tak pee lah . Lagi pon kita tak boleh nak paksa orang suka dekat kita . Amira rasa maybe nie balasan untuk Amira atau pon ada hikmah sebalik semua nie . Amira rindu sangat masa dulu kitaorang kawan rapat . Tapi tu dulu . Sekarang ? Hmm :') Semua nya dah berubah . Dia dah makin jauh daripada Amira . Dia dah lupe kan Amira . Dah ada orang lain bahagia kan dia . Amira tau selama nie Amira jahat dengan diaorang . Tapi kenapa bile Amira cuba nak dekat dengan dia . Dia makin nak jauh daripada Amira ? Ya Allah . Hanya dugaan sekecil ini sahaja sudah membuat kan aku terseksa Ya Allah . Apa lagi jikalau engkau memberikan aku dugaan yang lebih besar Ya Allah . Dapat kah aku hadapi semua itu Ya Allah ? Ya Allah kau kuat kan lah semangat ku untuk hadapi semua nie . Amin ~ Btw , sebenarnya diaorang tengok Amira selalu happy tak pernah nangis depan diaorang . Diaorang selalu ingat Amira tak tau sedih kot . Tapi sebenarnya kalau nak diikot kan . Amira selalu menangis dalam diam . Dalam tidur . Dalam mimpi . Dan dalam Hati . Kenapa diaorang susah nak faham perasaan Amira ? Kenapa susah sangat diaorang nak hargai Amira walaupon sikit je ? Sikit pon tak pee . Tapi nie sikit pon tak ada . Please jangan seksa Aku macam nie . Aku tak kuat . Hmm :') Apa apa pon aku Bahagia kalau kau orang Bahagia . Walaupon dalam hati nie sakit .

Assalamualaikum Semua .


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee