Ameera Bloggie ^.^


Disclaimer


Cute Buttons
Hello fellas , welcome to my sweety meety blog ^.^

Broken Heart



Sunday, 7 April 2013 | 08:11 | 0 ♥
Assalamualaikum . Hi EveryBody ! Dah lama tak update blog kan ? Korang semua mesti tau tiap kali aku update blog mesti ada cite yang aku nak cite . Ok Firstly , aku tak nak lah bagi tau dengan sape aku sakit hati . Ok sekarang aku sedih gile sebab dia buat aku macam tu . Sakit sangat hati nie sampai tak boleh nak senyum ok . Lagi pon aku tak pernah nak salah kan dia pon selama nie . Hurmm . Actually I don't know how to tell to everybody about what I fell . Because if you all have at my place you will know how I fell went someone that we love not appreciate us . Serius I don't know how to explain what I fell . Kalau dia fikir yang aku dengan dia dah Putus ? Terpulang dekat dia lah . Yang penting masing masing tak sakit hati :D


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee