Ameera Bloggie ^.^


Disclaimer


Cute Buttons
Hello fellas , welcome to my sweety meety blog ^.^

Kesunyian di hati tidak ada siapa yang tahu .



Sunday, 8 September 2013 | 07:34 | 0 ♥


Assalamualaikum semua . Dah lama tak update blog . Rindu pula dekat Blog a.k.a diari sambilan ;) . Korang sejak dua tiga hari nie . Hati aku rasa sunyi sangat . Sebab diaorang semua tak suka dengan aku . So , bile dah tak suka diaorang mesti lah tak layan aku . Hmm . Apa lah nasib . Aku tak faham kenapa diaorang tak suka dengan aku . Hina sangat ke aku nie ? Atau jahat sangat ke aku nie dekat diaorang ? Teruk sangat ke cara aku layan diaorang ? Aku perlukan jawapan . Bile aku diam tak ada siapa kesah . Semalam masa dekat Open House . Aku tegur member kelas . Dia buat tak tau je . Hmm . Aku rasa macam diri aku nie hina sangat . Ya Allah ya tuhan ku . Kau kuat kan lah semangat ku untuk menghadapi segala dugaan mu Ya Allah . Amin ~ Walau apa pon dugaan yang datang . Aku akan sentiasa berdoa . Untuk minta pertolongan daripada Allah . Kesunyian dalam hati tak ada siapa yang tau . Yang tau cuma diri kita sendiri . So , bile rasa sunyi berdoa lah kepada Allah . Kerana Allah sentiasa ada untuk kita . Always Smile . Always Happy . 

Assalamualaikum :D



|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee